Hvide tænder med billig hjemme tandblegning

Så har jeg endnu engang kigget lidt nærmere på, hvordan man kan få hvide tænder. Jeg har været lidt rundt på nettet og kigge, og her fandt jeg ud af, det er muligt at få hvide tænder med blegning hjemmefra. Det er rimelig simpelt.
Du skal købe nogen af disse tandblegnings produkter. De er ikke særlig dyre, og det kan vidst gøres for omkring 60 kroner. Men du kan også købe de lidt dyrere tandblegningsmidler. Hvis du køber de lidt dyre tandblegningsmidler, så får du naturligvis også mere ud af det. Enten bliver dine tænder hvidere, eller også er det du skal gennemgå mere behageligt.
Når du så har købt disse produkter til tandblegning, skal du blot følge instruktionerne. Når den tid, som der er angivet er gået, så burde du have fået hvide tænder.
Det skal vidst lige nævnes, at jeg ikke selv har brugt sådanne midler til at få hvide tænder. Så jeg kender ikke noget til, om det har bivirkninger eller hvordan det overhovedet ikke.
Nu kender jeg ikke processerne, men det er altid en god ide, at tjekke på nettet, om det virker, og om det gør nogen form for skade.
For det vil jo ikke være særlig rart at have fået hvide tænder, men ætset tandkød. Nu ved jeg ikke om den slags kan ske, men det er bare princippet i det.

Håber det går godt med at få nogen hvide tænder. Good luck!

I øvrigt, ved jeg godt at jeg i navnet på denne blog "Hvide tænder - helt uden tandblegning" indekerer at, der ikke vil være metoder til at få hvide tænder med tandblegning. Men sådan kom det nu alligevel til at være - håber i overlever :)
Opdatering:
Så har jeg ændret overskriften, så den ikke bliver misforstået.