Hvide tænder - en metode til at få hvide tænder - uden bagepulver

Hvis du forsøger at få hvide tænder, er du sikkert stødt på en masse, fuldstændig ubrugelige metoder, som overhovedet ikke virker! I dette indlæg, vil jeg bringe en "forholdsvis" naturlig måde at få hvide tænder på. Jeg kender ikke selv til metoden, men jeg har læst på engelske hjemmesider, at den skulle være god. 

1. Først skal du hælde noget  peroxid ud på din tandbørste. Hydrogenperoxid er en naturlig væske, som ikke indeholder stærke kemikalier. Når du har det på din tandbørste, skal du tage tandpasta på den. Dette skal du gøre i 14 dage. Herefter vil dine tænder blive hvidere og hvidere!

Som sagt, er det blot et trick jeg har læst på engelske hjemmesider. Inden du begynder at udføre det, synes jeg du skal undersøge nærmere, om det rent faktisk er noget der virker. Tjek eventuelt debat forum, der omhandler det at få hvide tænder. Det ville være dumt at investere en masse penge, i noget som alligevel ikke virker.