Hvide tænder

Det er rigtig mange grunde til folk gerne vil have hvide tænder. Den grund de fleste nok har, er at det ser godt ud. Hvide tænder der skinner, er virkelig noget der bliver lagt mærke til. Det er derfor jeg har skrevet denne blog til dig. Så du kan lære hvordan du får hvide tænder.


Der er mange metoder, som kan hjælpe dig med at få hvide tænder. En af de metoder er med tandblegning. Jeg ved ikke helt endnu, om det er noget jeg vil skrive om, da jeg ikke har det store kendskab til det. Tandblegning er nemlig økonomisk dyrt og kan skade dine tænder meget alvorligt, men kan samtidig også give et umådeligt godt resultat.

Alle der så x-factor kan vel huske Soulschocks (staves?) hvide tænder. Da jeg skruede om på x-factor ved et tilfælde, kan jeg huske jeg tænkte da jeg så hans hvide tænder: Wow sådan nogen vil jeg også have når jeg bliver ældre.

Og sådan er jeg ikke den eneste der har tænkt. Faktisk er der rigtig mange, som har søgt på dem på google. Der er også skrevet artikler om dem, så der er en stor interesse for hvide tænder har jeg konkluderet.

Jeg læste at det at få tandblegning er meget risikabelt, og rent faktisk kan ødelægge ens tænder og tandkød. Er det virkelig prisen værd for at få hvide tænder? Tja, det må du selv vurdere. Jeg venter i såfald med at få lavet hvide tænder til at jeg har flere penge, og risikoen er meget lavere end den er nu. Samtidig håber jeg på, at de hvide tænder, der kan laves med tandblegning kan blive vedvarende. Jeg synes ikke det er, det værd at bruge 1.000 kroner (eller hvad prisen nu er) hvert ½ år for nogen hvide tænder. Altså i længden bliver det meget, meget dyrt.

Og det er ikke kun Soulshock, der har hvide tænder. Nej, der er nemlig mange andre der ligesom ham også har fået ordnet deres tænder. Bl.a. kvinden jeg har som baggrundsskærm på min computer. Nemlig Jessica Simpson. Noget af det jeg beundrede da jeg valgte dette billede var hendes pæne smil. Det er selvfølgelig fordi hendes tænder har været til tandblegning og tænderne er godt lige, så de ser pæne ud.

Og vi kan blive ved. Jeg så bl.a. også et billede af Taylor Lautner, der havde et meget hvidt smil. Måske lidt for hvidt, og naturligvis får han også tandbleget sine tænder, når han skal spille filmroller.

Men nu har jeg vidst givet nok eksempler på kendte der har fået tandbleget deres tænder hvidere. For der er rigtig mange eksempler på dette. Stort set alle de kendte får deres tænder gjort hvidere. Og da disse kendte er vores forebilleder ønsker vi at være ligesom dem. Og her spiller tænderne også en rolle. For når vi ser på de kendte, og tænker hvor godt de ser ud. Vil vi ændre os ligesom de er. Og når vi har hvide tænder, vil vi også gerne have det.

Hvide tænder er en kæmpe fordel når vi vil se godt ud. For undersøgelser viser faktisk det er lettere at få jobs hvis man har hvide tænder. Det skyldtes alt sammen, at første håndsindtrykket spiller en kæmpe rolle. Også når vi skal score i byen er hvide tænder en stor fordel. Begge køn er tiltrukket af pæne tænder, de gør bare en attraktive!